З 11 по 17 травня 2020 року Дніпропетровський національний історичний музей вже вшосте взяв участь в міжнародній акції MuseumWeek.
Нагадаємо, що акція вперше була проведена в 2014 році за ініціативою ком’юніті-менеджерів французьких культурних установ і музеїв у співпраці з командою Twitter. В першій акції взяли участь 630 музеїв світу.
У 2020 році п’ятірка переможців виглядає наступним чином:
- Музей замку Шамбор (Франція)
- Музей Версальського палацу (Франція)
- Державний музей Аушвіц-Біркенау (Польща)
- Національний археологічний музей Неаполя (Італія)
- Музей гренадерського кавалерійського полку (Аргентина).
Історичний музей протягом 7 днів публікував тематичні пости як в Instagram, так і Twitter. Всього було опубліковано 23 пости.
Найбільше вподобань в Instagram зібрав пост про #ClimateMW (кам’яні ідоли) — 77 лайків. А в Twitter — #TechnologyMW (пост про 3D модель чумацького возу) — 87 лайків, 50 репостів та три коментарі.
Детальніше: http://www.museum.dp.ua/news_1131.html